dinsdag 28 juli 2009

Karamella.

Ik heb de zeep-microbe zwaar te pakken. Vandaar dat ik besloten heb om een nieuwe blog aan te maken ;) Een blog dat helemaal in het teken staat van zeep. Met andere woorden een zeep-blog!

Mijn zeep-blog heeft de naam:"Soapy Snuffie" gekregen...

Bij deze stel ik dan ook met trots mijn eerste zelf gemaakte zeepje voor: "Karamella".

Karamella is gemaakt via de cold process methode.
Het is een honing-vanille zeep. Ik heb enkel natuurlijke ingrediƫnten gebruikt. Meli honing en vanille stokjes. De honing heeft de zeep een mooie bruine kleur gegeven. Die bruine kleur lijkt helemaal op de kleur van karamel snoepjes. Vandaar de naam:" Karamella".

Ja, met "karamella" in je bad, ben je echt om op te eten...

Soapy Snuffie.

Na de zeep een te tijdje mooi te laten rijpen en harden, heb ik alles netjes verpakt.

Soapy Snuffie.

Bij een lekkere zeep hoort natuurlijk ook een leuke verpakking!

Karamella.

7 opmerkingen:

  1. amai Snuffie knap werk zeg!En die verpakking zijn echt wel sjiek...maak je die ook zelf?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waarom? omdat het zo mooi is daarom! niet te geloven, en zo leuk gepresenteerd zeg.

    *klapt-in-haar-handen*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah zo bedoel je. Dank je.

    Sommige verpakkingen maak ik gedeeltelijk, andere maak ik zelf. Hier heb ik koffie boonzakjes genomen en dan bij versierd en opgefleurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap!!
    Misschien iets voor de toekomst, iets fruitig ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen