donderdag 30 juli 2009

Cappuccino.

Ik ben niet echt een koffie liefhebber. Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik vind koffie echt stinken. Om nog maar te zwijgen van die kleur, bahhh...

Veel mensen die ik ken zijn wel verzot op een bakje koffie, dus dacht ik:"Waarom geen koffie zeep maken?".

Simpele koffie is ook maar zo gewoon... Nee, mijn zeep moet iets speciaal hebben.
Even mijn kopje laten werken en "ping". Ik maak cappuccino zeep :)

In de keukenkast gerommeld en mijn ventje zijn koffie-ingrediënten gepikt. Zo, nu kon ik aan de slag.

Eerst een Cp-mix gemaakt. Daarna, de mix in 3 verdeeld. Eén deeltje moest wit blijven. Het 2de deeltje gemixt met mijn cappuccino. Het derde deeltje gemixt met een heerlijk amandel aroma. Alles netjes in de mal gegoten en mooi laten rusten.

Eerst dacht ik "Dat word niks!", maar na een tijdje hangde er een lekkere waas in de keuken....

MMMM... Ik krijg de smaak van koffie toch te pakken. Al is het dan wel in de badkuip :)

Cappuccino.

Cappuccino.

Soapy Snuffie.

2 opmerkingen:

  1. moar gow zeg, en die verpakking en al is ook made by soapy snuffie?

    sjiek ze meiske!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lintjes heb ik nie zelf gemaakt, die heb ik gekocht. Da zou wel wa te moeilijk zijn, hihi... Het strikje heb ik dan zelf weer gemaakt. De kaartjes zijn zelf geknipt, geschreven, een gaatje ingedaan en aan de strikt gestoken. De etiketten en logo's heb ik dan zelf weer met de pc gemaakt en ontworpen. Het zakje heb ik gekocht, maar ik heb voor andere zeepjes, dan wel al weer doosjes en zakjes gemaakt, maar doe volgen later ;) Ja dingen in elkaar stoppen ligt me wel :)

    BeantwoordenVerwijderen